Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Nivea γαλάκτωμα καθαρισμού

Για την αφαίρεση του μακιγιάζ προτιμώ προϊόντα ντεμακιγιάζ ματιών και γαλάκτωμα αντί για μαντηλάκια, γιατί θεωρώ ότι αφαιρούν καλύτερα το μακιγιάζ. Σε κάποιες περιπτώσεις, βέβαια, είναι πολύ βολικά τα μαντηλάκια. Σήμερα, όμως, θα μιλήσουμε για το γαλάκτωμα καθαρισμού της Nivea.

nivea γαλάκτωμα καθαρισμού

makeup remover nivea review


Σύμφωνα με την Nivea, το Αναζωογονητικό Γαλάκτωμα Καθαρισμού NIVEA καθαρίζει και ενυδατώνει σε βάθος, χαρίζοντας στην επιδερμίδα μια αίσθηση φρεσκάδας. Είναι πλούσιο σε Βιταμίνη Ε και Hydra IQ:

  • Καθαρίζει σε βάθος, αφαιρεί το μακιγιάζ, ακόμα και την αδιάβροχη μάσκαρα
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα ώστε να διατηρεί τη φυσική ισορροπία ενυδάτωσης
  • Τονώνει την επιδερμίδα με τη αναζωογονητική σύνθεσή του

Η άποψή μου είναι ότι είναι ένα καλό προϊόν, καθαρίζει αρκετά καλά την επιδερμίδα, για τα μάτια δεν το έχω χρησιμοποιήσει γιατί χρησιμοποιώ προϊόντα ειδικά για τα μάτια. Έχει την γνωστή σε όλους μυρωδιά της Nivea, είναι οικονομικό αλλά έχει το εξής αρνητικό. Αν είστε πχ άρρωστες και "φυσάτε" συχνά την μύτη σας με αποτέλεσμα να είναι ερεθισμένη αυτό το προϊόν τσούζει απίστευτα σε αυτήν την περιοχή. Και θα μου πείτε είναι εν μέρει λογικό. Αλλά θα σας πω ότι υπάρχει ένα γαλάκτωμα που δεν δημιουργεί κανένα ερεθισμό και αυτό είναι της L'Oreal το Ideal Fresh.


Ο τρόπος εφαρμογής του είναι πολύ απλός και φαντάζομαι γνωστός. Βάζετε λίγο προϊόν στο χέρι σας και απλώνετε με κυκλικές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο μέχρι να "λιώσει" το foundation και μετά παίρνετε δίσκους ντεμακιγιάζ (συνήθως 2) και αφαιρείτε το προϊόν.
Μετά από αυτό, εγώ χρησιμοποιώ κάποιο gel καθαρισμού για να είναι καθαρή η επιδερμίδα μου και να βάλω την κρέμα ημέρας/νύχτας και ματιών.

Εσείς πώς αφαιρείτε το μακιγιάζ σας;


1 σχόλιο:

  1. Και εγώ αφαιρώ το μακιγιαζ με γαλακτωμα κανοντας μασαζ και αφαιρώ με βαμβάκι.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...