Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Rimmel Lasting Finish Foundation Review

Γειά σας κορίτσια! Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί θα σας μιλήσω για ένα foundation που μου άρεσε πάρα πολύ και είναι το Rimmel Lasting Finish Foundation 25Η με SPF 20.

Rimmel Foundation Review

Η απόχρωση που έχω είναι το 203 true beige το οποίο είναι ελαφρώς πιο σκούρο από την επιδερμίδα μου αλλά κατάλληλο για τις αρχές του καλοκαιριού που έχω πάρει λίγο χρώμα.

Το μεικάπ αυτό υπόσχεται διάρκεια 25 ωρών! Αυτό και μόνο εμένα προσωπικά με προβληματίζει, γιατί κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει τέτοιο προϊόν που να μένει ειδικά σε λιπαρές επιδερμίδες, αλλά και γιατί δεν νομίζω να υπάρχουν πολλές κοπέλες που θα το φορούσαν για 25 ώρες οπότε δε θα μπορούσα να το τεστάρω. Έκανα, όμως, ένα βίντεο στο οποίο έβαζα το μεικάπ και σας έδειχνα μετά από 7 ώρες πώς ήταν

Επειδή από τότε το χρησιμοποίησα πολλές φορές, έχω να πω ότι μένει πολλές ώρες στο πρόσωπο. Μετά από 6-7 ώρες βγάζει μια γυαλάδα η οποία, όμως, δεν είναι αντιαισθητική δηλαδή δεν φαίνεσαι ιδρωμένη αλλά πιο πολύ σου δίνει μια φωτεινότητα, μια αίσθηση υγείας. Απλώνεται πολύ εύκολα στο δέρμα, είναι dewy το αποτέλεσμα που δίνει, έχει πολύ καλή κάλυψη και η υφή του είναι κάτι μεταξύ λεπτόρρευστης και παχύρρευστης. Επίσης δεν το νιώθεις βαρύ στο δέρμα σου και έχει και αντλία που βοηθάει πολύ. Η τιμή του στο feelunique.com είναι κοντά στα 10€.

Έχει μπει στη λίστα με τα αγαπημένα foundation, αυτό θα πω μόνο!

Εσείς το έχετε χρησιμοποιήσει;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...