Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Pantene Advanced Keratin Repair Review

Ακόμα ένα review για προϊόντα για τα μαλλιά και αυτή τη φορά θα σας μιλήσω για την σειρά Advanced Keratin Repair της Pantene.
Αυτή η σειρά ανήκει στην ευρύτερη σειρά Expert Collections μαζί με άλλες 2 σειρές: την Age Defy και την Hydra Intensify.


Review Pantene Advanced Keratin Repair


Η σειρά Advanced Keratin Repair , λοιπόν, είναι μια σειρά που περιλαμβάνει το σαμπουάν, το conditioner, την μάσκα επανόρθωσης 2 λεπτών και την κρέμα κατά της ψαλίδας και έχει σχεδιαστεί για επανόρθωση αλλά και πρόληψη της φθοράς. Βοηθάει στο φριζάρισμα και στην ψαλίδα, προσφέρει λάμψη και απαλότητα. 

Περισσότερες λεπτομέρειες γι'αυτή τη σειρά θα βρείτε στο site της Pantene.

Όπως βλέπετε από την φωτογραφία, έχω αγοράσει μόνο το σαμπουάν και το conditioner. Τα χρησιμοποιώ σε κάθε λούσιμο εδώ και 2 μήνες περίπου. 

Η συσκευασία μου αρέσει πολύ, είναι πολύ όμορφη και chic και έχουν ένα πολύ ωραίο χρυσό περλέ χρώμα. Τα μαλλιά μου τα νιώθω μαλακά όταν τα λούζω, δεν είδα κάποια διαφορά, όμως, αν και δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Είναι ένα ωραίο σαμπουάν και ένα ωραίο conditioner αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάτι το εξαιρετικό. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να σας υπενθυμίσω για το προηγούμενο review που έχω κάνει για την σειρά L'Oreal Elvive Δράση Αργίλου, για μαλλιά με λιπαρές ρίζες και ξηρές άκρες που τα έχω λατρέψει!

Για να επανέλθω, όμως, αυτή η σειρά της Pantene είναι μεν καλή αλλά δεν θεωρώ ότι έχει να μου προσφέρει κάτι παραπάνω από άλλα παρόμοια προϊόντα. 

Ποια είναι η δική σας γνώμη;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...