Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Maybelline Better Skin Foundation Review

Πριν ένα μήνα περίπου αγόρασα το Better Skin Foundation της Maybelline.
Έχω δει να μιλάνε γι'αυτό σε πολλά blog και βιντεάκια στο youtube και γενικώς οι κριτικές είναι καλές. 
Πρόκειται για ένα foundation το οποίο έχει SPF15, είναι καλυπτικό και ισχυρίζεται ότι προσφέρει καλύτερη όψη σε 3 βδομάδες.


Maybelline Better Skin Review


Καταρχάς να πω ότι είναι το πρώτο, όλως περιέργως, foundation της Maybelline που έχω πάρει ποτέ. Δεν το έχω κάνει εσκεμμένα, αλλά πάντα αγόραζα κυρίως της Radiant και της L'Oreal και δεν είχα δώσει βάση σε κάποιο της Maybelline. 

Το συγκεκριμένο μεικάπ, λοιπόν, μυρίζει περίεργα με το που το βάζετε στο πρόσωπο. Ίσως είναι όλα τα μεικάπ της Maybelline έτσι, δεν έχω ιδέα. Αλλά με χάλασε πολύ αυτό. Η απόχρωση που πήρα ήταν λίγο πιο ανοιχτή από την επιδερμίδα μου και σε ροζ υποτόνους (Νο 21 nude), αλλά με διάφορες τεχνικές το φέρνω στα μέτρα μου. Απλώνεται πολύ εύκολα, έχει ματ αποτέλεσμα αλλά δεν είναι και από τα πιο ματ που κυκλοφορούν, είναι μέτριας κάλυψης και η υφή του είναι κάτι μεταξύ λεπτόρρευστη και κρεμώδης, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς.. Πάντως δεν είναι βαριά και παχύρρευστη η σύσταση.
Όσον αφορά την διάρκεια, δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένη γιατί έχω λιπαρό δέρμα και βγάζω λιπαρότητα μετά από κάποιες ώρες,ακόμα και με πούδρα. Επίσης ο ισχυρισμός ότι βελτιώνει την επιδερμίδα σε 3 βδομάδες είναι πέρα για πέρα ψευδής!



Maybelline Better Skin Review
Maybelline Better Skin Review
Maybelline Better Skin Review


Νομίζω ότι είναι ένα μεικάπ που μπορεί να φορεθεί και σε λιπαρές επιδερμίδες (για λίγη ώρα) και σε ξηρές χωρίς να "κάτσει" άσχημα σε πιο ξηρά σημεία.

*Έχω την εντύπωση ότι έχουν αλλάξει τη συσκευασία γιατί το μπλε στόμιο ήταν πιο στρογγυλεμένο, ενώ όταν το πήρα εγώ, και όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, έχει πιο πολλές γωνίες.

Σε γενικές γραμμές δεν με ικανοποίησε ιδιαίτερα αυτό το foundation ούτε και ως προς την τιμή του (17€/30ml).

Εσείς το έχετε χρησιμοποιήσει; Σας άρεσε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...