Σάββατο 14 Μαΐου 2016

L'Oreal True Match Foundation - Concealer Review

Σήμερα θα μιλήσουμε για 2 προϊόντα της σειράς True Match της L'Oreal. Τα χρησιμοποιώ αρκετό καιρό οπότε έχω αποκτήσει μια ολοκληρωμένη άποψη και θα την μοιραστώ σήμερα μαζί σας.

Το πρώτο, λοιπόν, είναι το foundation στην απόχρωση C2 (rose vanilla). Γενικά υπάρχουν πολλές αποχρώσεις οι οποίες χωρίζονται σε 3 βασικές κατηγορίες. Την C (cold δηλαδή ψυχρή απόχρωση), την W (warm δηλαδή ζεστή) και την N (neutral δηλαδή ουδέτερη). 
Το συγκεκριμένο που διάλεξα είναι από τις ψυχρές αποχρώσεις και είναι νομίζω το 2ο πιο ανοιχτό χρώμα, το οποίο είναι πάλι ανοιχτό για την επιδερμίδα μου αλλά το επόμενο ήταν πιο σκούρο κι έτσι αποφάσισα να πάρω αυτό γιατί μπορώ να το αναμείξω με κάποιο πιο σκούρο που έχω.
Σαν foundation δεν είναι πάρα πολύ καλυπτικό, είναι ελαφριάς μέχρι μέτριας κάλυψης αν βάλετε και 2η στρώση. Αναμιγνύεται πολύ εύκολα, είναι ματ το αποτέλεσμα που δίνει, έχει SPF 17 το οποίο είναι καλό μεν για τις ακτίνες του ήλιου αλλά κακό για φωτογραφίες με φλας. Είναι αρκετά λεπτόρευστο και δεν μένει για πολλές ώρες, τουλάχιστον σε λιπαρές επιδερμίδες όπως είναι η δική μου. 
Σε γενικές γραμμές δεν με ενθουσίασε, παρ' όλα αυτά είναι ένα καλό foundation αν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις για λίγες ώρες και για ένα καθημερινό μακιγιάζ που δεν θέλεις  ή δεν έχει ανάγκη το δέρμα σου πολλή κάλυψη.

Loreal True Match Foundation

Loreal True Match review

L'Oreal True Match Foundation review

Loreal True Match Foundation review

True Match foundation


Το concealer ήταν κι αυτό πιο ανοιχτό αλλά μου άρεσε γιατί έδινε μια φωτεινότητα κάτω από τα μάτια. Είναι κι αυτό ελαφριάς κάλυψης, οπότε αν έχετε έντονους μαύρους κύκλους δεν νομίζω να σας βολέψει. Δεν μένει, όμως, σε γραμμές έκφρασης και μένει αρκετή ώρα ακόμα και χωρίς πούδρα. Σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ ωραίο καθημερινό concealer.


Loreal True Match Concealer

True Match Concealer

Loreal True Match review


Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα 2; Ποιο είναι το αγαπημένο σας foundation και concealer;






2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραίο review. Δεν εχω δοκιμάσει κανένα απο αυτα τα 2, το αγαπημένο μου concealer ειναι το LA Girl Pro concealer. Το έχεις δοκιμάσει? Είναι φανταστικό! :)

    Γιώτα
    Pinkdaisyloves.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου. Έχεις πολύ ωραίο blog, έκανα εγγραφή και στο instagram :) Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από LA Girl, φαντάζομαι το αγόρασες από το εξωτερικό. Εγώ από ξένο site παίρνω μόνο από το feelunique και δεν έχει αυτήν την μάρκα.. Το αγαπημένο μου κονσίλερ, βέβαια, είναι το Prolongwear της MAC. Είναι φανταστικό!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...