Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Johnson's Hydration Essentials Review

Την Johnson's την γνωρίζουν όλοι. Έχω δοκιμάσει κρέμες αυτής της εταιρείας και μου αρέσουν πολύ. Ειδικότερα οι κρέμες της σειράς Face care daily essentials είναι πάρα πολύ ωραίες, ενυδατικές, απορροφώνται εύκολα και γρήγορα κλπ κλπ. Δείτε εδώ αναλυτικά το review της κρέμας ημέρας και νυκτός.

Johnsons κρέμα προσώπου

Αυτή η κρέμα, όμως, της σειράς Hydration essentials με απογοήτευσε. Καταρχάς να πω ότι έχω λιπαρό-μεικτό δέρμα και αρκετά ευαίσθητο. Μόλις χρησιμοποίησα την κρέμα, μετά από περίπου 8 ώρες, το πρόσωπό μου έγινε κόκκινο σε πολλά σημεία και ένιωθα έντονη φαγούρα. Είπα μήπως έφταιγε κάποιο άλλο προϊόν κι έτσι την ξαναχρησιμοποίησα άλλες 2 φορές. Αλλά τελικά, δυστυχώς, έφταιγε αυτή η κρεμούλα.

Να πω επίσης ότι εκτός από ενυδατική κρέμα, η συγκεκριμένη είναι και μάσκα. Δηλαδή, μπορείς να βάλεις μπόλικο στο πρόσωπό σου και μετά από 10-15 λεπτά να ταμπονάρεις με ένα χαρτομάντηλο το περίσσιο και υποτίθεται ότι ενυδατώνει περισσότερο το δέρμα.

Είναι σε μορφή gel και έχει ένα γαλάζιο χρώμα όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες.


Johnsons Hydration Essentials

Johnsons κρέμα

Johnson's Hydration Essentials

Johnsons face care

Johnsons krema prosopou

Η τιμή του είναι στα 6-7€ και συνήθως η Johnson's κάνει και προσφορές. 

Θα ήθελα πολύ να μου γράψετε τις δικές εντυπώσεις από αυτήν την κρέμα/μάσκα σε περίπτωση που την έχετε χρησιμοποιήσει!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...