Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Pharmacydiscount.gr Haul

Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να αγοράσω το λαδάκι Monoi Tiki Tahiti και το φαρμακείο που το είχε στην καλύτερη τιμή ήταν το pharmacydiscount.gr κι έτσι αποφάσισα να πάρω και το σετ του Κορρέ που είναι 2 κρέμες προσώπου για λιπαρές-μεικτές επιδερμίδες.

Pharmacydiscount unboxing

Το συγκεκριμένο φαρμακείο έχει 2,5 € μεταφορικά και τα πραγματάκια ήταν σε 5 μέρες σπίτι μου. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι δεν είχε κανένα δειγματάκι. Μόνο τα προϊόντα, ειδικά το λαδάκι ήταν πολύ καλά τυλιγμένο για να μη σπάσει, και η απόδειξη. 

Δυστυχώς, επειδή έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από άλλα φαρμακεία που είχαν πάρα πολλά δειγματάκια στην παραγγελία, δεν θα ξαναγοράσω από το συγκεκριμένο. 

Εσείς έχετε αγοράσει από αυτό το φαρμακείο; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα 2 προϊόντα;



2 σχόλια:

  1. σαν φαρμακείο έχει φθηνά προϊόντα και έχω κάνει παραγγελίες πολλές φορές και ο λόγος που δεν έχω αγοράσει τον τελευταίο χρόνο είναι ακριβώς ο ίδιος.... μηδέν δειγματακια. σε αντίθεση άλλο φαρμακείο ( που δεν θα πω ποιο είναι αν και θα έπρεπε) με 20ευρω μου εστειλαν 15 δειγματακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει κάποια φθηνά πράγματα, αλλά τα περισσότερα τα έχω βρει φθηνότερα σε άλλα φαρμακεία τα οποία βάζουν ένα τόνο δειγματάκια όπως το ofarmakopoiosmou.gr, bestpharmacy.gr, pharm16.gr. Αυτά τα 3 για μένα είναι τα καλύτερα, τουλάχιστον προς το παρόν. :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...