Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Sansiro perfume Giveaway!!!



Γεια σας κούκλες!

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω έναν διαγωνισμό σε συνεργασία με το Sansiro Perfume Θεσσαλονίκης.

Ένας νικητής/νικήτρια θα κερδίσει ένα άρωμα 50ml της επιλογής του, ένα body mist και ένα lipgloss!!


Για να λάβετε μέρος θα πρέπει να κάνετε τα εξής:
1. Να γίνετε μέλος του blog μου www.melina7makeup.blogspot.gr
2. Να με ακολουθείτε στο bloglovin' www.bloglovin.com/en/blog/8355391
3. Να κάνετε like την σελίδα μου www.facebook.com/Melina7makeup
4. Να κάνετε like στη σελίδα Sansiro Perfume Thessalonikis www.facebook.com/pages/Sansiro-Perfume-Thessalonikis/1405235929756231
5. Να κάνετε like, να αφήσετε σχόλιο (το όνομα με το οποίο με ακολουθείτε) και να κάνετε δημόσια κοινοποίηση την φωτογραφία στην σελίδα μου στο Facebook!
 

Για extra συμμετοχές μπορείτε να γίνετε συνδρομητές στο κανάλι μου (www.youtube.com/user/melina7makeup),
google+ (https://plus.google.com/u/0/104906918951207345291/posts), να με ακολουθείτε στο twitter ( www.twitter.com/melina7makeup) αλλά και στο instagram (www.instagram.com/makeup7).

Το δώρο θα σταλεί από το κατάστημα ή αν κερδίσει κάποιος από Θεσσαλονίκη μπορεί να περάσει να το πάρει ο ίδιος (Εγνατία 110).

Ο διαγωνισμός ξεκινά σήμερα 4/12 και ολοκληρώνεται στις 18/12. Στις 19/12 θα ανακοινώσω τον νικητή! Μέρος μπορούν να λάβουν ΜΟΝΟ κάτοικοι Ελλάδας.

Φροντίστε να ακολουθήσετε όλα τα βήματα για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας.

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές!

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...