Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Sheinside.com wishlist


Γεια σας κορίτσια.. Τι κάνετε; Μιας και έχει αρχίσει να χειμωνιάζει (μάλλον δικαιολογία!) άρχισα να ψάχνω για καινούρια ρούχα σε διάφορα site. Έτσι βρήκα το sheinside.com. Μου άρεσαν πάρα πολλά ρούχα αλλά και οι τιμές ήταν πάρα πολύ καλές. Αυτές τις μέρες έχουν και κάποιες εκπτώσεις μέχρι και 80% και κατά πάσα πιθανότητα θα αγοράσω 2-3 πραγματάκια..
Λέω όμως να σας δείξω κάποια και να μου πείτε ποιά σας αρέσουν και πώς θα τα συνδιάζατε.


 
 
 
 
 
Αυτά λοιπόν είναι κάποια από αυτά που μου άρεσαν πάρα πολύ. Πώς σας φαίνονται;; Έχετε αγοράσει από αυτό το site;; Αν ναι, θα ήθελα πολύ να μου πείτε ποιες είναι οι εντυπώσεις σας και πώς ήταν τα ρούχα που αγοράσατε!


4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου! Κάπου είχα διαβάσει ξανά για αυτό το eshop αλλά δεν μπήκα στη διαδικασία αγοράς. Πάντως η κοπέλα που είχε παραγγείλει από εκεί ήταν ευχαριστημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο! :) Ελπίζω να μείνω κι εγώ ευχαριστημένη από το eshop...

      Διαγραφή
  2. Μολις σε βρηκα!Τελειο το blog σου! Εχω ψωνσει απεριρες φορες απο το sheinside και μπορω να πω οτι ειμαι κατα 90% ευχαριστημενη.Τα περισσοτερα ρουχα που εχω παρει ειναι πουλοβερακια και ηταν τελεια σαν την ποιοτητα των Zara αλλα ενα φορεμα που πηρα τωρα δεν μου αρεσε καθολου εδειχνε πολυ κινεζιλα. Παντως τα πραγματακια που διαλεξες ειναι πολυ ωραια και παρτα τωρα γιατι εχει και δωρεαν μεταφορικα μεχρι 5 δεκεμβρη
    αν θελεις περασαε μια βολτα απο το blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Μόλις είδα κι εγώ το δικό σου και μ'άρεσε κι εμένα πολύ και έκανα και follow στο instagram! Χαίρομαι που σ'άρεσαν τα ρούχα γιατί τελικά αγόρασα 3 πράγματα και ελπίζω να μου βγούν καλά. Ήθελα κι άλλα βέβαια, αλλά επειδή είναι η πρώτη φορά που αγοράσω από το site είπα να δω πρώτα ποιότητα αλλά και αν τα μεγέθη είναι οκ και μετά να κάνω κι άλλες αγορές. Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...