Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Ελληνικά αφρόλουτρα...

Αυτά τα αφρόλουτρα τα έχω πολύ καιρό. Ειδικά το sens το κρατούσα γιατί μου άρεσε πολύ η μυρωδιά του. Αλλά ήταν καιρός να τα χρησιμοποιήσω και έτσι είπα να κάνω κι ένα review.

Το πρώτο αφρόλουτρο είναι της Sens, η οποία είναι ελληνική εταιρεία. Το έχω πάρει σε άρωμα καραμελωμένης σοκολάτας και μυρίζει ακριβώς αυτό. Καραμέλα και σοκολάτα. Ένας πολύ ωραίος γλυκός συνδυασμός. Περιέχει ήπια καθαριστικά συστατικά και ενυδατική αλόη για να προστατεύει από την ξηρότητα. Είναι πολύ ενυδατικό, μυρίζει υπέροχα και το λατρεύω. Δυστυχώς μόλις μου τελείωσε αλλά σκέφτομαι να δοκιμάσω και το άρωμα μπισκότο!

caramelized chocolate shower

Και τα άλλα 2 αφρόλουτρα είναι της Ventus με άρωμα βανίλια και καρύδα. Μυρίζουν φανταστικά. Γενικά μ' αρέσουν πολύ οι γλυκές μυρωδιές και αυτές οι 2 είναι οι αγαπημένες μου. Λογικό, λοιπόν, ήταν ότι θα μου άρεσαν πολύ. Είναι κι αυτά ελληνικά, πολύ ενυδατικά αλλά η μυρωδιά τους είναι πιο διακριτική από το Sens.


Αυτά από μένα. Φιλάκια!



1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...