Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Products I regret buying - Maybelline Baby Skin Pore Eraser

Γενικά, έχει τύχει πολύ λίγες φορές να μην μου αρέσει καθόλου κάποιο προϊόν. Ίσως επειδή βλέπω αρκετά reviews πριν αγοράσω κάτι, εκτός από κάποιες αυθόρμητες αγορές.


Ένα προϊόν που κατά την γνώμη μου δεν κάνει τίποτα απολύτως είναι το pore eraser της Maybelline. Υποτίθεται ότι μειώνει την όψη των πόρων, τους κάνει δηλαδή να φαίνονται πιο μικροί και σε συνδιασμό με ένα καλλυπτικό foundation έχεις άψογη επιδερμίδα. Δυστυχώς δεν ισχύει! Δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα αντίστοιχο προϊόν για να μπορώ να συγκρίνω αλλά μπορώ να πω ότι δεν έχω δει καμία απολύτως διαφορά. Δεν χρειάζεσαι πολύ προϊόν για να καλύψεις όλο το πρόσωπο και αν βάλεις πολύ είναι πολύ λιπαρό και δεν απορροφάται εύκολα. Είναι διαφανές, σιλικονούχο και αρκετά λεπτόρρευστο και αν και υπόσχεται ότι κοντρολάρει την λιπαρότητα και κάνει ματ την επιδερμίδα, δεν το κάνει σε καμία περίπτωση.




Είχα δει πολλά reviews για το συγκεκριμένο και οι περισσότερες youtubers είχαν ουδέτερη-θετική γνώμη. Απορώ πραγματικά, γιατί για μένα είναι απλώς πεταμένα λεφτά. Πλήρης απογοήτευση!

Αν το έχετε δοκιμάσει κι εσείς, θα ήθελα πολύ να μου πείτε μου την γνώμη σας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...