Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Korres άγριο τριαντάφυλλο κρέμα ματιών + κρέμα προσώπου

Πρόκειται για 2 προϊόντα από τον Κορρέ που δοκίμασα τον τελευταίο καιρό και έχω ενθουσιαστεί.

Το πρώτο, λοιπόν, είναι η ενυδατική κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης με άγριο τριαντάφυλλο για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες και με SPF 6.
Έχει παχύρρευστη υφή, απορροφάται γρήγορα και νιώθεις το δέρμα πάρα πολύ απαλό και ενυδατωμένο. Μυρίζει τριαντάφυλλο και είναι ελαφρώς έντονη η μυρωδιά του αλλά σε καμία περίπτωση δυσάρεστη. Επίσης, δεν περιέχει parabens, silicon, retinol. Έχω δοκιμάσει αρκετές κρέμες προσώπου και η συγκεκριμένη νομίζω ότι είναι η αγαπημένη μου. Την λατρεύω και σίγουρα θα την ξανααγοράσω.

Το δεύτερο προϊόν είναι η κρέμα ματιών από την ίδια σειρά.
Μυρίζει κι αυτή τριαντάφυλλο και απορροφάται αμέσως, έχει SPF 15 και δεν είναι τόσο παχύρρευστη όσο η ενυδατική. Δεν έχω δει κάποια διαφορά όσον αφορά τους μαύρους κύκλους, οι οποίοι είναι αρκετά έντονοι αλλά νομίζω ότι μου έδωσε μια κάποια ενυδάτωση σε σχέση με άλλες κρέμες οπότε πιθανόν να την ξανααγόραζα στο μέλλον.

Μπορείτε να βρείτε πολύ καλές προσφορές σε online φαρμακεία και να τα δοκιμάσετε κι εσείς, αν δεν το έχετε κάνει ήδη.


Korres wild rose

Κορρές άγριο τριαντάφυλλο

Κορρές άγριο τριαντάφυλλο

Κορρές άγριο τριαντάφυλλο


Και λίγα λόγια για τα οφέλη του τριαντάφυλλου:

Το έλαιο από τριαντάφυλλο είναι πλούσιο σε λινολεϊκό και λινολενικό οξύ, τα οποία προσδίδουν σημαντικές αναπλαστικές, ενυδατικές και μαλακτικές ιδιότητες, ενώ ταυτόχρονα σχηματίζει ένα προστατευτικό φιλμ πάνω στην επιδερμίδα. Συντελεί στην αναδόμηση των κυττάρων, βελτιώνοντας την υφή της επιδερμίδας. Ο καρπός της αγριοτριανταφυλλιάς είναι μια από τις πλουσιότερες πηγές βιταμίνης C, εμφανίζοντας έτσι σημαντική επανορθωτική δράση σε λεπτές γραμμές και χρωματικές αλλοιώσεις της επιδερμίδας, ενώ συγχρόνως βοηθάει στην ομοιόμορφη κατανομή της μελανίνης, προσδίδει λάμψη και φωτεινότητα.

Φιλάκια!!!



2 σχόλια:

  1. Την έχω στο μάτι καιρό, αλλά φοβάμαι μην μου φανεί λιπαρή στην περιοχή του Τ. Θέλω να πάρω και την μάσκα νύχτας που έχει βγει. Την έχεις δοκιμάσει; Κρίμα που δεν είδες αποτέλεσμα στους μαύρους κύκλους, έχω κ εγώ θέμα και τελευταία καμία κρέμα δεν με ικανοποιεί. Πολύ ωραίο post. Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω λιπαρή επιδερμίδα και δεν είχα κανένα πρόβλημα με τη συγκεκριμένη κρέμα. Είναι πάρα πολύ ωραία και θα σου έλεγα να την δοκιμάσεις. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει την μάσκα νύχτας και γενικά δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο του Κορρέ αλλά αυτά τα 2 μου άρεσαν πολύ και θέλω να δοκιμάσω κι άλλα πραγματάκια ;) Έχω πολύ έντονους μαύρους κύκλους και προς το παρόν δεν έχω δοκιμάσει κάτι που να μπορώ να πω ότι κάνει δουλειά.. Ελπίζω στο μέλλον να βρω κάτι. Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Φιλάκια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...