Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Food Lovers Tag (Greek edition)

Καλησπέρα!! Σήμερα σας έχω ένα tag με θέμα το φαγητό το οποίο το είδα από το http://beautytipsbyniki.blogspot.gr/ και είπα να το κάνω κι εγώ :)

Πάμε να ξεκινήσουμε!!

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό ; 
Κοτόπουλο γεμιστό με ρύζι και πατάτες στο φούρνο. Το κάνει η μαμά μου και είναι τέλειοοο!!


2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
Δύσκολη ερώτηση γιατί μ'αρέσουν πολλά αλλά θα μπορούσα να πώ ότι είναι το μιλφέιγ και η σοκολατόπιτα


3. Ποιο φαγητό δε θα δοκίμαζες ποτέ;
Σούσι και φυσικά δε θα έτρωγα τίποτα περίεργο όπως πχ. βάτραχο, φίδι, σαλιγκάρια κλπ


4. Ελληνική, Ιταλική, Mexican ή Ασιατική κουζίνα;
Μεξικάνικη

5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό; 
Όχι

6. Σε ποιο φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ; 
Μ'αρέσει πολύ να μαγειρεύω και να φτιάχνω γλυκά και νομίζω ότι είμαι πιο καλή στο δεύτερο αλλά δε θα έλεγα ότι είμαι εξπέρ σε κανένα

7. Ποιο είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο; 
Πατάτες τηγανιτές

8. Είσαι χορτοφάγος; 
Όχι

9. Συνήθως τι παραγγέλνεις απ'έξω;
Πίτσα ή κινέζικο


10. Eίσαι γλυκατζού ή φαν των αλμυρών σνακ; 
Γλυκατζούυυυ!!
11. Αγαπημένο σνακ; 
Πατατάκια και derby

 

12. Πως τρως το σάντουίτς σου;
Με κασέρι, γαλοπούλα, μαρούλι και ντομάτα


13. Σ'αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το 'χεις ρίξει στη μάσα; 
Γενικά προσπαθώ να τρώω υγιεινά. Επειδή, όμως, πριν λίγο διάστημα το είχα ρίξει εντελώς στη μάσα, είμαι σε φάση δίαιτας :(

14. Ποιος μαγειρεύει καλύτερα μέσα στην οικογένεια; 
Η μαμά μου


Σας κάνω κι εγώ όλες tag με τη σειρά μου και θα χαρώ πολύ να δω τις δικές σας απαντήσεις!

Φιλάκια!!


1 σχόλιο:

  1. Αχ, ωραία τα έγραψες και με πολύ... ενδιαφέρουσες εικόνες! :Ρ Το derby το λατρεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...