Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Another haul?

Πριν 3-4 μήνες είπα σε κάποιους συγγενείς μου στην Αμερική να μου πάρουν κάποια πραγματάκια που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά και κάποια άλλα που ναι μεν υπάρχουν, αλλά είναι πολύ πιο ακριβά σε σχέση με εκεί. Είναι τόσο εκνευριστικό να βλέπεις βιντεάκια στο youtube με προϊόντα που θα ήθελες να αγοράσεις και η τιμή τους να είναι διπλάσια και τριπλάσια στην Ελλάδα. Υπάρχουν, βέβαια, κάποια online καταστήματα που έχουν φθηνότερες τιμές αλλά μπορεί να είναι λίγο ακριβά τα μεταφορικά. Αν θέλεις να πάρεις πολλά πράγματα συμφέρει, μιας και τα περισσότερα έχουν free shipping από ένα ποσό και πάνω, αλλά τι γίνεται αν θέλεις να πάρεις μόνο 2-3;

Έτσι κι εγώ αποφάσισα να εκμεταλλευτώ το γεγονός ότι έχω συγγενείς στην Αμερική και να τους πω να πάρουν κάποια πραγματάκια και να μου τα φέρουν όταν έρθουν στην Ελλάδα για διακοπές. Πριν 1-2 βδομάδες, ήρθαν στα χέρια μου τα πράγματα αυτά. Κάποια τα έχω δοκιμάσει και κάποια όχι. Τα μαγιό, τα ξυραφάκια και το αφρόλουτρο Palmolive τα έχω πάρει από εδώ αλλά σκέφτηκα να τα συμπεριλάβω όλα σε μια ανάρτηση. Πάμε, λοιπόν, να σας τα δείξω.


1. Μαγιό
2. Ξυραφάκια Gillette Venus Oceana
3. Plus White 5 Minute Whitening System
4. Arm & Hammer Whitening Booster
5. Μαγιό
6. Colgate Optic White Toothpaste
7. Crest 3D white Toothpaste
8. Palmolive Mediterranean Moments (Argan Oil from Marocco and almond)
9.  Crest 3D Whitestrips Advanced Vivid (Whitening Power 3)
10. L'Oreal Infallible No 519 "Tender Berry"
11. L'Oreal Color Riche No 710 "Mulberry"
12. L'Oreal Color Riche No 114 "Tender Pink"
13. Maybelline Color Sensational No 215 "Totally Toffee"
14. Revlon Superlustrous No 415 "Pink In The Afternoon"
15. Revlon Superlustrous No 900 "Really Red"
16. Maybelline Dream Lumi Concealer (ξέχασα να το βάλω στην φωτο)


(L'Oreal No 519, 710, 114, Maybelline No 215, Revlon No 415,900)


Τα κραγιόν ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει, πάντως μου φαίνονται πολύ ωραία τα χρώματα και από κοντά. Το αφρόλουτρο μυρίζει εκπληκτικά, το έχει προσφορά στα Hondos 1+1 δώρο στα 4,5 ευρώ. Επίσης, τα ξυραφάκια ήταν κι αυτά σε προσφορά 1+1 στα 7 ευρώ. Όσο για τα προϊόντα λεύκανσης των δοντιών, είμαι λίγο επιφυλακτική αλλά όταν τα χρησιμοποιήσω και έχω ολοκληρωμένη άποψη θα σας πω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...