Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Garbier BB Cream Review


Ήθελα από καιρό να μιλήσω γι'αυτό το προϊόν αλλά συνεχώς το ανέβαλλα. Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να μιλήσουμε για την ΒΒ Cream της Garnier. 

bb cream review

Είναι η μοναδική BB cream που έχω δοκιμάσει οπότε δε μπορώ να τη συγκρίνω με άλλες. Είναι διαφορετική η συσκευασία για λιπαρές και ξηρές επιδερμίδες και τα χρώματα στα οποία βγαίνει είναι light και medium. Είναι 4οml, έχει SPF 20 και λέει ότι χαρίζει αποτέλεσμα που διαρκεί, μειώνει πόρους και ατέλειες και δίνει ομοιόμορφη λάμψη και όψη, τα οποία και ισχύουν όλα εκτός από τους πόρους-εγώ τουλάχιστον δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο.
Επειδή λοιπόν, έχω λιπαρή επιδερμίδα έχω πάρει το συγκεκριμένο που είναι oil free και επειδή το ήθελα για το καλοκαίρι πήρα το medium. Έχει μια μυρωδιά την οποία δε μπορώ να χαρακτηρίσω ακριβώς, δεν μυρίζει όμως άσχημα και μόλις απλωθεί στο πρόσωπο δε μυρίζει καθόλου. Δίνει ένα ματ αποτέλεσμα χωρίς γυαλάδα, έχει μέτρια κάλυψη, είναι αρκετά λεπτόρευστο και απλώνεται πολύ εύκολα στο δέρμα. Είναι πολύ οικονομική (10ευρώ) και μου αρέσει πάαααρα πολύ. Τη χρησιμοποίησα όλο το καλοκαίρι, την έχω λατρέψει και θα τη χρησιμοποιήσω και αυτό το καλοκαίρι.. Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!
Σε επόμενο post θα βάλω και swatches από τη συγκεκριμένη σε σχέση με άλλα foundation.. Μεχρι τότε καλά να περνάτε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...