Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Bestpharmacy.gr

Ένα μικρό haul με 2 προϊοντα που πήρα από το συγκεκριμένο online φαρμακείο. Είναι η πρώτη μου απόπειρα να αγοράσω προίοντα από το συγκεκριμένο. Την προηγούμενη φορά πήρα από το ofarmakopoiosmou.gr και είχα μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη και από τα προϊόντα που πήρα και από την εξυπηρέτηση. Αυτή τη φορά ήθελα να πάρω 2 νεράκια για το πρόσωπο και τα βρήκα σε καλύτερη τιμή στο συγκεκριμένο φαρμακείο οπότε είπα να τα πάρω από εκεί.

Έφτασαν μετά από 8 μέρες σε ένα τυπικό κουτάκι με την απόδειξη, ένα μικρό δειγματάκι και τα 2 νεράκια. Περίμενα ότι θα είχαν και ένα ευχαρηστήριο χαρτάκι όπως  στο ofarmakopoiosmou.gr αλλά δεν είχαν. Αλλά οκ, δεν μου κακοφάνηκε. Τα 2 νεράκια που πήρα ήταν της Avene 50ml και της La Roche Posay 150ml. Της Avene ήθελα να πάρω τη μικρή συσκευασία για να το παίρνω μαζί μου στην τσάντα. Πριν λίγο καιρό είχα αγοράσει και το νεράκι της Evian 50ml οπότε σίγουρα θα κάνω ένα review και για τα 3.
bestpharmacy unboxing
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τα 3 και γενικώς για τα νεράκια προσώπου και ελπίζω να μου αρέσουν. Της Evian το έχω δοκιμάσει και το έχω ευχαριστηθεί. Δροσίζει πάρα πολύ αλλά θα σας μιλήσω αναλυτικά σε άλλο post.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποιο νεράκι χρησιμοποιείτε;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...